Viktigt meddelande till mina läsare

Det har idag rapporterats om att en grupp unga socialdemokrater planerar en flygplanskupp mot statsminister Fredrik Reinfeldt. Inte sedan den 11 september 2001 har vi varit med om något mer obehagligt när det gäller att använda flygplan i terrorsyfte. Jag har tidigare här på ”blogen” rapporterat om de olika former av sabotage och den förföljelse som jag utsatts för under veckan. En sammanvägd bedömning av denna hotbild gör att jag bestämt mig för att inte besöka Almedalen idag under statsministerns tal. För att inte de antidemokratiska krafterna ska tillåtas att segra kommer jag att följa talet på den närliggande restaurang Vinäger, genom ekots ”webb-radioutsändning”. På så sätt kommer mina läsare trots det inträfade att få ta del av mina analyser av vad vår statminister har att säga.


Andra bloggar om: , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback